NIB

tirsdag 6. mai 2014

OMrom- hjemmekontor DIY

Lenge har jeg gått å drømt om en fast plass til å ha datamaskinen stående. Så fant jeg ut for noen måneder siden at ganga oppe i andre etasje faktisk kunne være en god egnet plass for et hjemmekontor.
Sånn så det ut før- altfor åpent, kjedelig og tomt. Hadde stående en benk her for en stund tilbake og da passet bildene over. Nå ser de helt malplassert ut:)
 
Jeg fikk ikke sove inatt, fordi hodet bare kverna over hvordan jeg kunne få til en kontorpult uten at den skulle koste meg noe. Jeg har virkelig ikke penger til å kjøpe meg masse interiør for tiden, men fantastisk med det man allerede har!!
Nå ser det sånn ut! Er kjempe fornøyd med at boksene/ de hvite hyllene fra Zebra, som jeg har flyttet rundt på og brukt til allverdens, kunne brukes som ben her:) Som "bord" bruker jeg en finèrplate som var til overs fra garasjen. Så har jeg bare pyntet med stasj jeg hadde rundt forbi. Stolen låner jeg fra spisestuen nede, enn så lenge.

 
 
Veldig fornøyd og gjort på en halvtime!
Beklager dårlig bilde kvalitet- mye å lære skjønner jeg....... Hva syns dere om resultatet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar