NIB

mandag 12. mai 2014

OMrom- bord ble til hylle!

Blir visst ALDRI fornøyd- eller jeg gjør det til slutt, eller..... Var ikke førnøyd med veggen nede fortsatt, selv om jeg flyttet kommoden osv. Sånn så det ut:

 
 Så kom jeg på i gårkveld at kanskje de to IKEA bordene jeg har oppe i tv-stua kan funke som hylle nede heller. Har lenge ønsket meg en hylle... Sånn så bordene ut:


Beklager dårlig kvalitet på dette, men det var et gammelt bildet jeg fant, for finner ikke det jeg tok i går, dessverre. Veldig greie og enkle små bord.
Da fikk jeg hjelp av Mads og Mille til en liten ommøblering rett før leggetid igår. De synes nemlig at det er veldig gøy å hjelpe å bære osv.. Sånn ble resultatet:

 


 
VELDIG forrnøyd:) Men hva med TV stua- uten bord??
Jeg fant noe midlertidig, for tenker å male et bord jeg har fra før, men venter til det blir fint vær. Sånn ser det iallefall for øyeblikket ut nå oppe:
 


 
Fortsatt fin mandag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar