NIB

onsdag 14. mai 2014

OMrom- back in buisness! Do It Yourselves med bjørkepinner

 
Travel helg, og datatrøbbel i går, har gjort til at jeg ikke har vært inne å fått blogget. Nå er jeg klar:) Har lovet å vise dere noen DIY prosjekter. Se bare her hva en pakke med "pinnekjøttpinner" kan brukes til:
 
Nederst her kan du se at jeg har brukt gavepapir, som egentlig har et kult mønster, men det vises dessverre dårlig her. Dette har jeg lett teipet/festet over et gammelt bildet. Rammen rundt var sånn. Så har jeg altså tatt å limt på disse bjørke/pinnekjøttpinnene på gavepapiret, med en vanlig limstift. Kult? Bildet ved siden av, nesten samme, men har her malt på en pil i stedet:)

Her har jeg brukt en hyssing og lagt to og to pinner sammen, for deretter å snurret sammen med hyssing på midten, så de utgjør et kryss. Fortsett med samme hyssing og lag neste kryss litt lenger ned, osv. Valgte å male ett kryss sort, for variasjonen og brytningen sin del. Pynter iallefall opp en ellers kjedelig vegg!


 
Disse bjørkepinnene som du får kjøpt, iallefall i juletider på vanlige matbutikker, kan garantert brukes til mye mer enn dette også!! Have a nice one:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar