NIB

fredag 9. mai 2014

OMinspirasjon- på Kvist interiør og blomster.

 
I går kveld var jeg så heldig å være på "syforening", ja vi kaller faktisk treffene det, hos besteste Line. Hun startet i april opp butikken Kvist i Øvrebø, sammen med Astri(lonelyfarm85). De har et slagord for butikken som jeg liker svært godt: "Se det vakre i det enkle" Begge bor de på hver sin gård på bygda, så selvfølgelig får det landlige stor plass i interiøret. De har en ekte og romantisk kjærlighet til dette livet og det skinner vakkert gjennom, men det røffe og naturlige står i fin kontrast, som gjør at her er det ting som passer mange! Jeg finner MYE jeg liker, og jeg har ikke samme utgangspunkt som Kvist jentene, så anbefaler ALLE å ta turen. Flotte blomster, planter og urter har de òg. Her kommer noen bilder fra gårsdagen fine treff:) (Desverre litt mørke, da det var lite, men stemningsfult lys i rommet:)
 
Her ser dere venninne gjengen som koser seg med deilig mat.




Elsker denne tøffe puta!


 
Som dere ser masse fint! Jeg kjøpte med meg en bassilikum, tre pinner som navnet på urtene kan skrives på og en margaritt. På tampen av kvelden kom Line med en gave til meg, som takk for malehjelp i forkant av butikk åpning. Hva den inneholdt, følg meg i neste innlegg!!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar